Η αποχώρηση του Λιαπάκη, αναγκάζει τον τεχνικό της Δόξας να επαναφέρει στην αμυντική διάταξη της ομάδας του τον Ρόμπινσον Μπέκα που θα πάρει θέση στην δεξιά πλευρά της άμυνας και ο Γιάννης Στεργιανός επιστρατεύεται στην θέση του Λιαπάκη στα στόπερ, μια θέση στην οποία ο νεαρός αμυντικός την γνωρίζει αφού από εκεί ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα.
Δίπλα του θα είναι ο Λάζαρος Θεοδωρέλης και στην αριστερή άκρη ο Δημήτρης Γελαδάρης. Στα αμυντικά χαφ όπως πάντα ο Χρήστος Ρούτσης με τον Νίκο Βλασόπουλο. Μπροστά στην κορυφή βρίσκεται ο Γιορνταν Ετόφ έχοντας από πίσω τον Σάκη Στόικο και στις πλευρές τον Πασχάλη Κάσσο δεξιά και τον Αλέξανδρο Χιντασέλι αριστερά που λόγω ταχύτητας προτιμήθηκε από τον Βασιλακάκη να παίξει στα αριστερά .
Το πρώτο ημίχρονο είχε πολλές καλές φάσεις άλλα έλειπε το γκολ. Με τη συμπλήρωση πέντε λεπτών ο Μπέκα έκανε την απευθείας εκτέλεση φάουλ αλλά απομάκρυνε δύσκολα ο Αποστολίδης. Στο 18΄το δυνατό σουτ του Ανιέτε πέρασε δίπλα από το αριστερό δοκάρι της εστίας του Μένκα. Οι φιλοξενούμενοι ξαναχτύπησαν στο 35΄με σουτ του Ρούτση και στο 41′ με σουτ του Θεοδωρέλλη αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το χρυσό γκολ, σημείωσε στο 72΄ο Ανιέτε με γυριστό σουτ έπειτα από πάσα του Σοϊλέδη.
Δίπλα του θα είναι ο Λάζαρος Θεοδωρέλης και στην αριστερή άκρη ο Δημήτρης Γελαδάρης. Στα αμυντικά χαφ όπως πάντα ο Χρήστος Ρούτσης με τον Νίκο Βλασόπουλο. Μπροστά στην κορυφή βρίσκεται ο Γιορνταν Ετόφ έχοντας από πίσω τον Σάκη Στόικο και στις πλευρές τον Πασχάλη Κάσσο δεξιά και τον Αλέξανδρο Χιντασέλι αριστερά που λόγω ταχύτητας προτιμήθηκε από τον Βασιλακάκη να παίξει στα αριστερά .
Το πρώτο ημίχρονο είχε πολλές καλές φάσεις άλλα έλειπε το γκολ. Με τη συμπλήρωση πέντε λεπτών ο Μπέκα έκανε την απευθείας εκτέλεση φάουλ αλλά απομάκρυνε δύσκολα ο Αποστολίδης. Στο 18΄το δυνατό σουτ του Ανιέτε πέρασε δίπλα από το αριστερό δοκάρι της εστίας του Μένκα. Οι φιλοξενούμενοι ξαναχτύπησαν στο 35΄με σουτ του Ρούτση και στο 41′ με σουτ του Θεοδωρέλλη αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το χρυσό γκολ, σημείωσε στο 72΄ο Ανιέτε με γυριστό σουτ έπειτα από πάσα του Σοϊλέδη.
Σχόλια